آمار بازدید
  • کل بازدید : 1428135
  • بازدید امروز : 122
  • بازدید دیروز : 230
  • بازدید این ماه : 6433
  • آخرین بازدید : سه شنبه 29 اسفند 1402 (06:39)
حرکت صبح چهار شنبه 91/11/11 روز اول آباده، روز دوم فسا، روز سوم و چهارم گنو بندرعباس از روی پنجم به مدت یک هفته قشم (مخصوص متقاضیان پاراموتور و SIV)
حضور خلبانان Novice  و Intermediate در اردوی مذکور الزامیست.

 
پارت جدید شامل Harness ،  Rescue  ، Gopro2 رسید. قیمت ها به شرح ذیل می باشد:
صندلی ها از 1.650.000 تا 2.100.000 تومان
کمکی ها از 1.850.000 تا 2.200.000 تومان
دوربین Hero2 Outdoor با کلیه متعلقات 1.140.000 تومان

 

به زودی نسخه اول جزوه مسافت برگرفته از کتاب ترمال فلاییگ به قلم مسعود رحیمی منتشر خواهد شد. لذا از شما خلبانان عزیز دعوت می شود ما را در موارد ذیل جهت تدوین هر چه بهتر این جزوه یاری رسانید. 
* تجربیات پروازی خود که منطبق بر مطالب ارائه شده در کتاب Thermal Flying می باشد.
* تصاویر با وضوح بالا از طبیعت پروازی مثلا : Cloud Street , Inversion , Dust Devil , ...
* تجربیات مستند مثلا : ارائه فایل GPS و انطباق آن با یکی از مطالب ارائه شده در کتاب Thermal Flying

http://paramotor.ir/public/user_data/images/asas(1).jpgپس از برگزاری اردوهای پی در پی موفق امنیت پرواز یا SIV در جزیره زیبای قشم، هم اکنون ثبت نام کورس جدید آغاز گردید. مدت آموزش یک هفته و طی 12 سورتی پرواز با وینج با حداقل ارتفاع 800 متری روی ساحل با عمق میانگین 2متری انجام خواهد شد که بسته به استعداد خلبانان سعی خواهد شد که در هر پرواز حداقل دو مانور تمرین شود. « تجهیزات آموزشی به عهده ی تیم برگزاری می باشد، از قبیل :  LifeJaket ، قایق نجات ، غریق نجات ، کمپ ساحلی جهت استراحت و ... »
مانور های تمرینی در این دوره به شرح ذیل می باشد:


 
Pitch Control // Big ears // Symmetric Collapse // B-Stall // Spiral Dive // Exit Spirale Dive Dynamique and progressive // Asymmetric Collapse // Control weight // Collapse + Speed Bar // Full Stall // Stabilization Back fly // Spin
 
مهلت ثبت نام تا 91/10/20 می باشدجهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
http://paramotor.ir/public/user_data/images/DSC000011%20(16)%20%5b1024x768%5d.JPGسلام به همه کسانی که صبح وقتی از خواب پا می شن قبل از شستن دست وصورتشون به آسمون نگاه میکنن وابرها را میشمارن بعد پنجره را باز میکنن تا ببینن جهت باد کدوم طرفه هوا هوای پرواز هست یا نه؟ سلام به بچه های سپهر اشیان ... ! بله دوستان قصه ما از همین جا شروع میشه! هوا...! ما پرنده های اصفهان پاتوقمون گردنه رخ ولی هوا که سرد میشه برفو بارون گردنه رو میبنده و ما دیگه نمیتونیم بریم اونجا البته هستند بچه های که به هر زحمتی شده خودشون را به بالای کوه میرسونن و پرواز روی برف را تجربه میکنند! هوا که اینجوری میشه دنبال یک هوای خوب یه تپه بلند و یه باد روبرو هرجا شده میریم. از قضا جای شما خالی چند وقت پیش بود که قرعه بنام جزیره قشم و ساحل زیبای ناز افتاد! این شد که به کمک اقای رحیمی و اقای ثابت به اتفاق 30 -40 تا از بچه های باشگاه راهی قشم شدیم. جمعه ظهر 10 اذر ماشینها رو سوار قطار کردیم و خودمون تو کوپه هامون نشستیم عجب قطاری بود انگار دربست شده بود واسه باشگاه ما سرعتشم از هواپیما بیشتر بود! آخه وقتی سوار شدیم اصلا نفهمدیم کی رسیدیم .فقط خندیدیم وگپ دوستانه زدیم. شنبه صبح رسیدیم بندرعباس بندر یکم معطل شدیم تا کارهای گمرکی وسایل پروازمون را انجام بدیم. از بندر که آزاد شدیم همه به صف با ماشین سوار یدک کش های بندر- قشم  شدیم. وقتی رسیدیم بازم جای شما خالی همه با هم رفتیم یه رستوران دریایی دبش توی درگهان ودلی از عزای ماهی ومیگوی جنوب در آوردیم. بعد راهی شهرستان قشم شدیم وبه دنبال هتل گشتیم ... هتل هم دربست خودمون شده بود. آخه خیلی بودیم . مستقر که شدیم و یه استراحت کوچیک کردیم دیگه شب شده بود و با دوستان یه غذای دریایی دیگه زدیم تو رگ.  فرداش هم رفتیم بازارو خرید وگشت وگزار توی جزیره . ولی از پس فرداش اولین روز پروازیمون شروع شد . کمپ باشگاه راکنار ساحل جزایر ناز زدیم و مراسم پرچم باشگاه رابه جا آوردیم!! آقای کیانی هم دستش درد نکنه با پروارز پاراموتورش روی سرما و جزایر ناز وچادر کمپ یه روحیه حسابی به بچه ها داد آقای ثابت وعلی اشرف  زاده مسئول وینچ بودن وچشم همه به وینچ که کی نوبتشون می شه البته یه غریق نجاتم با یه قایق واسه حوادث احتمالی داشتیم که چیزی ازش نمی گم. وینچ به نوبت از قدیمی تر ها شروع میشد تابه مابرسه زمان غیر پروازمون روهمه کنار ساحل ریورز کار می کردیم قدیمی تر ها به ما جدیدترها نکته یاد می دادن وما باتعجب انگشت به دهن رقص بالشونو کنار ساحل تماشا می کردیم وقتی هم باد صفر بودیا خیلی شدید بود دور هم می نشستیم وبحث پروازی میکردیم.  از پروازهای Siv وAcro نگفتم خیلی با حال آدرنالین خون آدم میره روی هزار وبر می گرده اینقدر خوش می گذشت که نهار را همونجا سفارش میدادیم و سریع می خوردیم مبادا وقتمون تلف بشه...شب که میشد کمپ را جمع می کردیم وراهی هتل می شدیم بعد از یه دوش آب گرم وتجدید قوا با هم دیگه  راهی پاساژهای قشم وباشگاه بولینگ میشدیم تا آخر شب که خسته ولحظه شماری برای فردا به هتل میرفتیم !  
صبح روز 91/09/17 مسیری که از اصفهان تا قشم آمده بودیم را برگشتیم. خیلی زود گذشت...وقتی از قطار پیاده شدیم هوای سرد یه سیلی بهمون زد وتازه فهمیدیم مسافرت ما تموم شده وبه اصفهان برگشتیم...